acayip ızgara köfte eskişehir telefon / İstanbul Rahmanlar'da Köfte Nerede Yenir? Köfteci Osman - Mc Osman

Acayip Izgara Köfte Eskişehir Telefon

acayip ızgara köfte eskişehir telefon

Özcanlar Köfte, 7. şubesini Çorlu&#;da açacak!

Tekirdağ'ın sembol köptecisi Özcanlar Köfte, 7. şubesini Çorlu'da açacak

Tekirdağ'ın sembol köptecisi Özcanlar Köfte, 7. şubesini Çorlu'da açacak. İsmail ve Arif Özcan kardeşler tarafından yılında küçük bir lokanta olarak kurulan Özcanlar Köfte, yeni şube için hazırlıklarını sürdürüyor. Kalite anlayışından taviz vermeden her geçen gün büyüyen Özcanlar Köfte'nin Tekirdağ'ın en güvenilir markasi haline geldiğini belirten Özcanlar Köfte Genel Müdürü Mestan Özcan, aile olarak 60 yıldan beri köftecilikle uğraştıklarını, çocukluğunun ızgara tezgahının altında geçtiğini ve köfteyi işin mutfağında öğrendiğini söyledi. Özcanlar Köfte için itibar sahibi olmanın para kazanmaktan önce geldiğini ifade eden Özcan, yıllarca bunun için çalıştıklarını söyledi.

Özcan, 'de işin hammaddesi olan ete yatırım yaparak kendi besi çiftliklerini kurduklarını belirterek, "Çiftlikte yetiştirilen hayvanlarımız yüzde yerli besi danadır. Hayvanlarımızın yediği yemleri de kendimiz yetişseafoodplus.info hayvanlarımızın yediği yemden ete, etten yaptığımız köfteye kadar tüm süreç kontrolümüz altında. Firmamız için civarda besicilik yapan pek çok aile var. Ayrıca bir üzüm suyu fabrikası açarak Özcanlar kalitesini ve adını sürdürmeyi amaçlıyoruz" dedi.

Çorlu'da açılacak yeni şubelerinin Trakya için büyük yatırım olacağını vurgulayan Özcan, "Burada yaklaşık 80 kişiye istihdam sağlayacağız. Bu şubemiz de tıpkı diğer şubelerimiz gibi pek çok kişinin uğrak yeri olacak. İnsanlar bizim yeni açılan şubelerimize ilk kez gittiklerinde sanki şubemiz yıllardır orada hizmet veriyormuş hissine kapılıyor. Onları kendi evlerinde gibi hissettirmekten mutluluk duyuyoruz" diye konuştu.

3T Kuralı: Teşvik, Telkin, Tehdit

Özcan, işe alacakları her personeli özenle seçerek eğitim verdiklerini, çalışanları işlerini iyi yapmaları konusunda teşvik, hatalarını gördüklerinde de telkin ettiklerini, son çare olarak da uyarı anlamında tehdit yöntemini kullandıklarını anlattı.

Özcanlar Köfte'den franchise olanağı

Bazı şubelerini Franchise yoluyla açmayı planladıklarına da değinen Mestan Özcan, "Bizim belirlediğimiz kriterlere uyan ve Özcanlar adını layığıyla sürdürebileceklere isim hakkı bedelimiz ödenmkoşuluyla franchise imkanı sağlıyoruz. Özcanlar Köfte olarak çeşitli konseptlerimiz var. Klasik restoranlarımızın yanı sıra mola yerlerindeki lokantalar ve çarşı içinde şık dükkanlar konseptimizin içinde yer alıyor" dedi.

Kobiden

Salihli’de Kosova’nın lezzeti bir başka

Oğlum bile öğrendi. Bizim gezmelerimiz normal değil. Sabah kalkıyoruz ve gidiyoruz. Oğlum Efe’ye soruyorum bazen “Nereye gidelim Efe?” cevap “Yol bizi nereye götürürse baba”

İşte böyle çıktık Salihli’ye doğru yola. Aynı kafa arkadaşım Özgür, eşi ve kızı Bade ile birlikte aheste aheste, hiiiç acele etmeden vardık Salihli’ye. Hep söylerim “Yol insanı acıktırır.”

Dostum Özgür yıllarca Salihli bölgesinde pazarlama işi ile meşgul olmuş. Hatırı sayılır bir çevresi var orada. O nedenle rehberliğimizi de kendisi yaptı. Dedim ya acıktık yolda. O nedenle dooğru bir esnaf lokantasının önüne yanaştı Özgür (@bugünbiraradayız.)

Kosova Lokantası sahibi Raci Paşa. Yaklaşık 45 yıldır yemek işi ile meşgul. Salihli’de bilinen ve yemekleri sevilen bi yer Kosova lokantası. Biz tadına aşına olduğum Kosova köftesini ve zeytinyağlılarını yedik. Çok beğendik. Haftasonu gittiğimiz için yemek çeşidi azdı. Hata içi çok çok daha fazla yemek çeşidi oluyormuş burada. Eğer yolunuz düşerse öncelikle köftesini tatmanızı öneririm…

Turgutlu’da 89 yıllık Kasaba Köftesi…

Salihli’de şöyle bir turladıktan sonra önce Kurşunlu Kaplıcaları’nı ziyaret ettik, ardından meşhur Salihli kirazından almak için Allahdiyen Köyü’ne doğru çıktık yola. Ama nafile. Kiraz kalmamış bahçelerde. Toplanmış hepside.
Orda çay, burda kahve derken günü bitirmeye yakın yeniden eve, İzmir’e doğru çıktık yola. Turgutlu’ya gelirken birden aklıma bi köfteci düştü. Instagram’dan takipçim “Kasaba Köftecisi”.
Köftecinin üçüncü kuşağı Engin Şarlar, “Abi yolun düşerse ille beklerim” diye yazmıştı.

Salihli’de Kosova’nın lezzeti bir başka

Kırmamaya çalışıyorum takipçilerimi, okurlarımı. Davete icabet etme gayretim var her daim. Sevgili dostum Özgür (@bugünbiraradayız)’a “Ne dersin bi uğrayalım mı?” dediğimde o çoktan rotayı Kasaba Köftecisi’ne çevirmişti bile. Hatırşinas adamdır Özgür…
Turgutlu’yu severim. Rahmetli teyzem öğretmenlik yapmıştı orada, sonra “Kasaba” olduğu yıllardan dostlarım olmuştu. Çok güzel, pek keyifli anlatırlar Turgutlu’yu.
Neyse kısa bir yolculuktan sonra Turgutlu’nun merkezi sayılabilecek, eski esnafların oluşturduğu, trafiğe kapalı bir sokağa geldik. Özgür “Abi iyi bi köfteci bu” diye girdi söze. Ben “Valla ben de ilk kez deneyeceğim, bakalım.” diye yanıtladım. Ama Özgür sokaktan anlamıştı.
Kasaba Köftecisi’nin önüne geldiğimizde, köftecinin üçüncü kuşağı Engin Şarlar, “Ooo Fedon abim gelmiş, Özgür abim gelmiş” diye karşıladı bizi. Bu sosyal medya hakkaten acayip. Dışardan gören der ki; kesin tanıyorlar birbirlerini. Ama öyle değil işte, ilk kez görüyoruz birbirimizi. Bu sıcaklık tamamen sosyal medyanın gücü!
Kendi çiftlikleri varmış Engin Usta’nın. Yani yediğimiz etler kendi besileri. Dededen köfteciler. Dede Mehmet Şarlar ilk köfteci. Engin’in babası Mehmet Şarlar babasından el almış. O da oğlu Engin’e el vermiş. Ve bu hikaye tam 89 yıldır sürüyor. Engin, 10 yıldır işin başında.
Enteresan bir köfteleri var. Kalın ve geniş, kalaylı bir ızgara üzerinde pişiyor köfte. Her gün taze, taze hazırlanıyor. Pişen köfte has tereyağı ile aynı ızgaranın üzerinde şenlendiriliyor ve pidenin üzerinde servis ediliyor.
Önce bana biraz garip geldi. Ama tereyağının burcu burcu kokusu burnuma gelince ve köfteyi tadınca işte budur dedim.
Biz akşamın son köftesini yedik. Öyle ki Engin, “Abi size yoğurtlu köftemizden de yapmak isterdim ama köftem bitti” dedi. Yani yetişen yiyor diyebiliriz bu Kasaba Kötesi’ni.
Günlük yapıyor Engin, Kasaba Köftesi’ni. Klasik köfteler gibi dinlenmiyor yani. Miktarını vermedikleri kuzu ve dana karışımı kıyma kullanıyorlar. Tereyağları mis kokulu. Yanında kendi yaptıkları bi ayran var ki, hakkaten çok güzel. Tavsiye ederim.
Bi de galiba kalaylı bakır ızgara ve odun ateşi başka bir lezzet katıyor köfteye.
Ha! Bu arada, bakır ızgarayı her hafta kalaylatıyorlarmış, onu da söylemek isterim.
Köftelerimizi yerken öğreniyorum ki Kasaba’nın yani Turgutlu’nun bir çok lezzeti var. Engin bi dahaki gezimizde rehberlik edecek.
Ve adı bende saklı eski Kasaba meyhanelerini gezdirecek bize…
Sö zuçar yazı kalır Engin, unutma bi Turgutlu turu yapacağız…

BEN OLSAM

Kordon’a, Bostanlı’ya eşek heykeli…

Kordon’da, Karşıyaka, Göztepe sahil şeridinde ne zaman bi soluklanayım desem hep aynı manzarayla karşılaşıyorum. Hatta geçen gün Bostanlı sahilde bir mahlukat öyle bi oturmuş ve öyle bi çiğdem tüketmiş ki, oturduğu sandalyenin altı resmen dağ olmuş!
Yahu mübarek o çiğdemin kabuğu tuzlu, vazgeçtim temizlenmesinden, o tuz güzelim çimleri kurutuyor. Bi dahaki hafta orada oturamıyoruz, ki sende başka bi yeşilliğe gidiyorsun maalesef. Atmasan ne olur şu çiğdemi, bi yerde toplayıp çöpe atsan bi yerlerin mi eksilir.

Salihli’de Kosova’nın lezzeti bir başka

Neyse diyeceğim şu, çiğdem satan arkadaşlar lütfen alan insanlara ekstra bi külah daha veriniz. Oraya toplasınlar kabuklarını.
Bi de ben belediyenin yerinde olsam, Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’in “Çiğdem yiyen eşek” heykelinden bi kopya isterdim. Hem kordona hem de Bostanlı’ya birer tane koyardım. Eskişehir’de işe yarayan, insanları yere çiğdem kabuğu atmaktan caydıran eşşeğin İzmir’de de işe yarayacağına eminim.
Hadi be başkan, dik şu heykeli kordona, Bostanlı’ya.
Yeşil çimlerin hatırına. Yap bunu…

71 EVLER MAH MUHTARLIĞI, Merkez, nerede, Otobüs ile nasıl gidilir?

Merkez şehrinde 71 EVLER MAH MUHTARLIĞI konumuna Toplu Taşıma

Merkez, Türkiye'deki 71 EVLER MAH MUHTARLIĞI adresine nasıl gidebileceğinizi mi merak ediyorsunuz? Moovit, en yakın toplu taşıma durağından adım adım yol tarifi ile 71 EVLER MAH MUHTARLIĞI adresine ulaşmanın en iyi yolunu bulmanıza yardımcı olur.

Moovit, şehrinizde gezmenize yardımcı olacak ücretsiz haritalar ve canlı yol tarifleri sağlar. Saatleri, güzergahları, hareket saatlerini görüntüleyin ve gerçek zamanlı olarak 71 EVLER MAH MUHTARLIĞI adresine ne kadar sürede ulaşabileceğinizi öğrenin.

71 EVLER MAH MUHTARLIĞI için en yakın durak veya istasyonu mu arıyorsunuz? Hedefinize en yakın durakların listesine göz atın: Açelya; Güneli Sokak; Ertaş Bulvarı; Manzara Sokak; Dikmenel Sokak; Kafkas Caddesi.

Otobüs

Sizi daha erken zamanda ulaştırabilecek başka güzergah olup olmadığını görmek ister misiniz? Moovit alternatif rotalar veya saatler bulmanıza yardımcı olur. Moovit Uygulamasından veya Web Sitesinden kolayca 71 EVLER MAH MUHTARLIĞI için yol tarifi alın.

71 EVLER MAH MUHTARLIĞI adresine en kolay yoldan ulaşmanızı sağlıyoruz, bu nedenle Merkez konumundaki kullanıcılar dahil milyondan fazla kullanıcı, toplu taşıma için en iyi uygulama olarak Moovit'e güveniyor. Ayrıca otobüs uygulaması veya tren uygulaması indirmenize gerek yoktur. Moovit, en doğru otobüsü veya metro saatlerini bulmanıza yardımcı olan tüm toplu taşıma araçlarının bir arada olduğu ulaşım uygulamanızdır.

71 EVLER MAH MUHTARLIĞI için Otobüs fiyatları, ve tüm yolculuk ücreti hakkında bilgi için lütfen Moovit uygulamasını kontrol edin.

Havaalanı, hastane, stadyum, market, alışveriş merkezi, kafe, okul, kolej ve üniversite gibi popüler yerlere gitmek için uygulamayı kullan.

71 EVLER MAH MUHTARLIĞI adres: Merkez 71 evler mah kafkas cad Sokağı

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir