davraz kayak merkezi dağ evleri / Davraz Kayak Merkezi

Davraz Kayak Merkezi Dağ Evleri

davraz kayak merkezi dağ evleri

Kayak merkezi denildiğinde ilk akla gelenler arasında Davraz Kayak Merkezi olmuyor, hatta Isparta&#;ya kayak yapmaya gittiğimizi duyanlar Isparta&#;da kayak merkezi olmasına bile şaşırıyor. Zaten bizim sevmemizin en büyük nedeni de bu diyebiliriz. Popüler olmadığı için pistler çok daha sakin oluyor. Yalnız popüler değil dedik diye boş bir kayak merkezi beklemeyin, evet pistler sakin ama günübirlik gezmek için gelenlerin sayısının fazla olması sebebiyle pistlere ulaşmak kolay değil. Sorunsuz şekilde pistlere ulaşmak ve güzel bir gün geçirmek istiyorsanız, aşağıdaki tavsiyelerimizi dikkate almanızda fayda var.

>> Davraz Pistleri

>> Davraz Ski-Pass Fiyatları

>> Yeme-İçme

>> Davraz Otelleri

>> Davraz&#;a Ne Zaman Gidilir?

>> Davraz Kayak Merkezi Nerede?

Davraz Kayak Merkezi, genel olarak uygun fiyatıyla öne çıkıyor. Pistleri az gözükse de oldukça yeterli sayıda ve uzunlukta pist mevcut. Ayrıca kar kalitesi yüksek ve güneşli gün sayısı oldukça fazla. En önemlisi de bu zamana kadar sisli anına denk gelmedik, illa ki siz olan günler de oluyordur ama çok nadir olduğu kesin, bu gerçekten büyük bir avantaj. Bir tek rüzgarına takılırsanız sıkıntı yaşarsınız. Bunun dışında Davraz Kayak Merkezi, Türkiye&#;deki diğer tesislerle kıyaslandığında çok fazla artısı olan bir yer.

Davraz Kayak Merkezi&#;nin tek eksiği eğlence yerleri, bir tane bile eğlence yeri yok. Kayak merkezkeri ile ilgili diğer yazılarımızı okuduysanız, bizim böyle bir beklentimiz olmadığını biliyorsunuzdur. O yüzden biz sorun etmiyoruz ama siz biraz eğlence de olsun derseniz,tavsiyemiz Kartalkayaolur. Kayak bahane benim için öncelik eğlence derseniz de Uludağ&#;a gidin deriz, gitmişken bizim yerimize de bir İskender yersiniz artık. 🙂

Davraz Kayak Merkezinde pistler 4 kademeden oluşuyor, yani 4 adet mekanik tesis var. Oteller bölgesinden başlayan telesiyej, 1. kademe ve kafenin bulunduğu tepeye kadar gidiyor. Tepenin hemen diğer tarafında 2. kademe olarak adlandırılan telesiyej başlıyor. Telesiyejden indikten sonra sağ tarafta kalan T-bar, 3 kademe; sol tarafta kalan kapalı telesiyej de Bubble olarak bilinen 4. kademe oluyor.

Pistleri net olarak anlamanız için kademeleri detaylı olarak anlattık ama genelde kayakçılar ve snowboardçular Davraz kayak merkezini iki etap olarak düşünür ve aralarında bu şekilde konuşur. Oteller bölgesi ile 1. kademe telesiyejin çıktığı kafe arasında kalan pistler birinci etap olarak adlandırılır. Kafenin diğer tarafında kalan tüm pistler ise ikinci etap olarak adlandırılır.

metrelik uzunluğu ile 6 numaralı kırmızı pist, Davraz&#;ın en uzun pisti. Tabii pist dışına çıkarsanız, tahminen km uzunluğunda doğal pist vardır. Ancak ezilmiş pistler arasında en uzunu 6 numaralı pist. Hem uzunluğu hem de eğimi ile oldukça keyifli bir pist, hatta Davrazda bizim en sevdiğimiz pist olsa da buradan günde sadece bir kere kayabiliyoruz. Çünkü birinci etapta ve bu telesiyeji yaya olarak gelenlerde kullanıyor. Dolayısıyla inanılmaz bir sıra oluyor ve kaydıktan sonra yukarıya çıkmak çok zor oluyor. Biz de yalnızca akşam dönerken 6 numaralı pisti kullanıyoruz. Bunun dışında birinci etaptaki pistlere uğramıyoruz.

Siz de yaya kalabalığından kaçmak istiyorsanız, bizim yaptığımız gibi bütün gününüzü ikinci etapta geçirmeniz gerekiyor. Bu etaba geçtiğinizde; hava biraz daha soğuyacak, çünkü biraz daha yüksek. Davraz kayak merkezinin pistleri güzel olduğu gibi ağaçlık olmadığı için pist dışında bol karda kayabiliyorsunuz, bu arada kayalık olmadığı için pist dışına çıkmak tehlikeli değil. Yani aslında Davraz&#;da her yer pist diye düşünebilirsiniz. 2. kademe telesiyejin altındaki 9 numaralı kırmızı pist ve 7 numaralı siyah pist gayet keyifli. Ayrıca 3. kademe T-bar yanındaki 11 numaralı siyah pist, bizim sıklıkla tercih ettiğimiz bir pist.

Davraz Pistleri

Bu pistler beni kesmedi derseniz sizi Bubble pistlerine alalım, 4. kademe olarak adlandırılan kapalı telesiyej ile zirveye çıkabilirsiniz ama inebilir misiniz o size bağlı. 🙂 İlk kez çıkanların çoğu kayarak değil telesiyejle iniyor. Kendinize güveniyorsanız ve bol karda kaymayı seviyorsanız Bubble pisti inanılmaz zevkli. Burada 13 ve 14 numaralı iki adet pist gözüküyor ama zirveden aşağıya dilediğiniz yerden inebilirsiniz, burada her yer pist.

Bir de uzun yıllardır yapılacağı söylenen her yıl bu yıl kesin açılacak denen 5. kademe telesiyej var. Bu telesiyej, oteller bölgesinden direkt olarak 2. etaptaki kafenin oraya gelecek. Yani otelin oradan 2 farklı telesiyej kalkmış olacak, bir tanesi kayakçılar bir tanesi de yayalar için olacak. Ancak hala açılmadı ve ne zaman açılacağı da meçhul.

Özel idare tarafından işletildiği için geçmiş Davraz ski-pass fiyatları oldukça uygundu hatta 2 günlük, 3 günlük ya da sezonluk ski-pass alabiliyordunuz ve fiyat iyice düşüyordu. Ancak son yıllarda ski-pass fiyatları ciddi anlamda yükseldi ve örneğin Erciyes&#;ten bile pahalı oldu. Davraz ski-pass fiyatları ile ilgili güncel bilgileri almak isterseniz, her sezon güncellediğimiz ski-pass fiyatları yazımız için tıklayın.

Her kayak merkezinde olduğu gibi burada da pistlerin belli bölgelerinde kafeler var ve sayıları yeterli. Diğer kayak merkezlerinden farklı olarak fiyatlar da oldukça uygun, biz sucuk ya da köfte ekmek yiyoruz, yetiyor. Buradaki kafelerde de eğlence beklemeyin, yemeğinizi yiyip çayınızı içmeye bakın.

İkinci etaptaki tek kafe 3. kademedeki T-bar istasyonunun orada ve birinci etaptaki kafelerde bulabileceğiniz her şeyi burada da bulabiliyorsunuz.

Davraz Pistleri

Davraz kayak merkezi otel fiyatları için yüksek diyebiliriz. Evet genel olarak kayak otelleri pahalı oluyor ama Davraz otelleri hem pahalı hem de kayak oteli havasını hissetmiyorsunuz. En basitinden çok yüksekte olmadığı için otellerin orada çok kar olmuyor, öyle güzel bir kar manzarasına karşı şömine başında oturamıyorsunuz. Ayrıca şehir merkezinden gidiş-geliş zor değil, yolda zincir takmayı gerektirecek kadar kar olmuyor ve 30 dakikada kayak merkezine ulaşabiliyorsunuz. Bir de erken rezervasyon şansı yok diyebiliriz. Çünkü Davraz&#;ın sağı solu belli olmuyor ve Şubat ayında bile kayak yapılamadığı zamanlar oluyor. O kadar para verip kayak yapmadan dönmek istemiyorsanız Davraz kayak merkezi otelleri size göre değil.

Isparta merkezine baktığınızda pek çok otel alternatifi bulunduğunu görüyorsunuz, ister 5 yıldızlı isterseniz de 3 yıldızlı otelde kalın, tercih sizin. Fiyatlar kayak merkezine göre çok daha uygun. Bir de merkezde kaldığınız zaman yemek için de otele bağımlı kalmıyorsunuz, merkezde her türden restaurant var. Hem gelmişken Ispartayı da görmüş olursunuz.

Isparta şehir otellerinde genellikle yer sıkıntısı yaşanmıyor ancak bildiğiniz gibi Isparta&#;da askeriye ve askeri okullar var. O yüzden bazı dönemlerde oteller tamamen dolu olabilir. Örneğin; yemin töreni olduğu bir zamana denk gelirseniz işiniz zor, o yüzden gitmeden otel rezervasyonunu kesinleştirmekten zarar gelmez diyoruz, en kötü ihtimalle bir gün önceden arayıp emin olursanız en azından kendinizi garantiye almış olursunuz.

Davraz Kayak Merkezindeki Oteller

Sirene Davras Hotel

Kayak merkezinde bulunuyor ve pistlere doğrudan erişim imkanınız var. Manzarası oldukça güzel ancak fiyatlar biraz yüksek. Sirene markası fiyatlara yansımış ama kaliteye yansımamış desek tam olarak her şeyi anlatmış oluruz.

Isperia Davraz Hotel

Davraz kayak merkezinde pistlere en yakın olan otel Isperia Davraz. Biz burada hiç konaklamadık ancak kalanlardan duyduklarımız pek hoş değil.

Davka Dağ Evleri Butik Otel

Bu otel kayak merkezinde değil ama çok yakın, kayak merkezine çıktığınız yol üzerinde bir butik otel. Biz döneceğimiz gün burada yemek için durduk ve çok beğenerek bir gece de burada konakladık. Ancak gözüktüğü kadar güzel değilmiş ve tavsiye edeceğimizi pek sanmıyorum, hem rahat edemedik hem de sonuç olarak yine kayak merkezine arabayla çıktık. Arabaya bindikten sonra 15 dakika yol gitmekle 30 dakika yol gitmek arasında bir fark yok. Şehir merkezinde en azından restaurant vs. alternatifi çok oluyor.

Isparta Şehir Merkezindeki Oteller

Otel Bolat

Aslında otel güzeldi, odalar ve banyosu vs yeterliydi; kahvaltısından da memnun kaldık. Ancak 2 yan odamda gece yarısına kadar tadilat yapılması ve defalarca resepsiyonu aramama ve iki kere aşağıya inip resepsiyona söylememize, her seferinde tamam durduruyoruz denmesine rağmen saatlerce süren matkap sesi ve sinirle uyutmamaları gibi KÜÇÜK bir problem yaşamamız sebebiyle sizi uyarmakta fayda gördük.

Koç Otel

Üç yıldızlı bir otel ve gayet memnun kaldık. Açık büfe kahvaltısı doyurucu, odalar temiz ve oda büyüklükleri yeterliydi. Son gün sabahtan odamızı boşaltıp eşyalarımızı otelde bırakıp kayak merkezine çıktık, akşam gelip otelde üstümüzü değiştirdik, sorun etmediler. Burası yukarıda bahsettiğim Otel Bolat&#;ın hemen yanında, kesinlikle tavsiyem burası olur. Hem daha yeni hem de personel anlamında çok iyi, Otel Bolat biraz daha aile işletmesi gibiyken Koç Otel profesyonel bir işletme. Fiyat olarak ikisi de aynı olduğu için rahatlıkla burayı tavsiye edebiliyoruz.

Burada kesin bir cevap vermek doğru olmaz, çünkü bazen en iyi olması gereken zamanda kar kalınlığı yeterli olmayabiliyor. Nisan ayında çok güzelken Şubat ayında kayak yapılamadığı zamanlar olabiliyor. En iyisi gitmeden takibini yapmak, eğer karar veremezseniz yorum kısmından bize de sorabilirsiniz, biz zaten tüm kayak merkezlerini sezon boyunca takip ettiğimiz için elimizden geldiğince yardım ederiz.

Bazen gezmek için gelen gruplar olabiliyor, onlar ilk geldiklerinde yoğunluk yaşanabiliyordu. Ancak sezonunda faaliyete girmesi planlanan ve yalnızca yayaları taşıyacak olan telesiyej sayesinde bizim kullandığımız telesiyejde artık yoğunluk olmayacak. Siz yine de çılgınlık yapıp sömestr tatilinde hafta sonu gitmeye kalkmayın tabi, hatta sömestr tatilinde kayak tatili yapacaksanız yurtdışı olmasında yarar var.

Davraz kayak merkezi, Isparta&#;nın merkezinde bulunan Davraz dağının eteklerinde bulunuyor. Isparta merkezi ile kayak merkezi arası mesafe yaklaşık 25 km ve ulaşım tamamen asfalt yoldan sağlanıyor.

Güncel bilgiler için instagram sayfamızı takip edebilirsiniz.

Çıktık YolaAnka ile tekrar yollarda! 🌍 Kamp, kayak ve gezi rotası önerileri 🙋‍♀️🙋‍♂️

Takip et

• Evcan Camping

• Şile Kamp Alanları

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir