tillo uçak / Tillo Pegasus (FLYPGS) Uçak Bileti Rezervasyon Ofisi () 65 47

Tillo Uçak

tillo uçak

İşte Sinan Oğan'ın beş şartı

Ge&#;en yıl uğradığı silahlı saldırıda &#;ld&#;r&#;len emekli gemi kaptanı ve eski ge&#;ici k&#;y korucusu olan 73 yaşındaki Tillo U&#;ak'ın cinayet zanlısı 2 kişi tutuklandı.

Tatvan ilçesinde emekli gemi kaptanı Tillo Uçak'ın silahlı saldırı sonucu öldürülmesiyle ilgili 2 kişi tutuklandı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Tatvan Feribot İşletme Müdürlüğünden emekli gemi kaptanı ve eski geçici köy korucusu Tillo Uçak'ın, 22 Ağustos 'te suikast sonucu öldürülmesinin ardından çalışma başlatıldı.

Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele ile İstihbarat Şubesi ekiplerince yapılan titiz çalışma sonucunda, olayı gerçekleştiren şahıslara yönelik Bitlis merkez ve Tatvan ilçesinde eş zamanlı operasyon düzenlendi.Gözaltına alınan E.U ve İ.Ç, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk seafoodplus.infoılar, "terör örgütü adına kasten adam öldürmek ve terör örgütü üyesi olmak" suçundan çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Tatvan'ın Kültür Mahallesi'nde yaşayan ve Van Gölü Feribot İşletme Müdürlüğünden emekli gemi kaptanı Tillo Uçak (73), geçen yıl evinin yakınlarında uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybetmişti.

Semt pazarından ihracat şampiyonluğuna

Ege Yaş, Meyve Sebze İhracatçıları Birliği (EYMSİB) Yönetim Kurulu Başkanı Hayrettin Uçak, yaş meyve ve sebze sektöründe 46 yıl önce kurdukları 'Uçak Kardeşler' markasının nasıl bugünlere geldiğini ilk kez Yeni Asır'a anlattı. Siirt'in Tillo ilçesinden İstanbul'a, oradan da İzmir'e uzanan başarı hikayesini paylaşan Uçak, çocukluktan bu yana kurduğu bütün hayallerinin hepsini gerçekleştirdiğini söyledi. Ticarete 'te sebze, meyve ile başlayarak 'Uçak Kardeşler' markasının temellerini atan üç kardeşten Hayrettin Uçak, 'te Siirt'in Tillo ilçesinde dünyaya geldi. Ailesinin 11 çocuğundan biri olan Hayrettin Uçak, yoksulluğun yoğun olduğu 70'li yıllarda Sait ve Vahit isimli ağabeyleri ile birlikte İstanbul'a göç etti.

"SİZ BURAYA GELİN"

'Daha iyi bir hayat' diyerek yola çıkan Sait, Vahit ve Hayrettin Uçak, İstanbul'un yolunu tuttu ancak önlerinde zorlu engeller ve aşılacak dik yokuşlar vardı. 'İstanbul'a giden genç, bir daha döner mi memlekete?' diyerek sözlerine başlayan Uçak, o günleri şöyle anlattı: "3 kardeş ilk gittiğimizde pazarlara çıkıyorduk. Sağ olsun babam da bizi kırmadı ve elinde avucunda ne varsa satıp bize gönderdi. İşlerimizi yoluna koyunca da 'Anne baba siz de İstanbul'a gelin, hep birlikte olalım' dedik." Ailece yaşayacakları mütevazı bir kiralık ev ararken, bir gün İstanbul'a gelen rahmetli babasının 'Oğlum kira olacak iş değil' dediğini anlatan Uçak, "O dönem taksitle milyon liraya 5 katlı apartman satın aldık. Her ay lira taksit ödememiz gerekiyordu. Bir yandan kiradan kurtulduk diye sevinçten havalara uçuyorduk, ama bir yandan da 'Nasıl ödeyeceğiz' diye uykularımız kaçıyordu. Parayı denkleştirmek için 3 kardeş gece gündüz çalıştık" dedi.

Toptancılığa başladıktan sonra sürekli şehir dışına çıktığını belirten Hayrettin Uçak, "O dönem Ege'den çekirdeksiz mandalina geliyordu. Otobüse bindim. Muavine beni 'Ortaklar'a gelince uyandır' dedim. Gözümü açtığımda İzmir otogarındayım. Basmane'de bir otele gittim. Ertesi sabah Kuşadası'na gidecekken el arabası ile mandalina satan birini gördüm. 'Hemşerim bu mandalina nerede yetişiyor?' dedim. Beni İzmir Hali'ndeki Ahmet Elçi'ye yönlendirdi. Elçi beni Sığacık'a kadar götürdü. Öylelikle Seferihisar'a alıştık" ifadelerini kullandı.

"FABRİKASIZ OLMAYACAK"

Bir yıl sonra tüccar yerine üreticiden mal almaya başladığını aktaran Uçak, "Ürünlerimizi tarladan tozuyla toprağıyla alıyorduk ama rakip firmalar ürünlerini makyajlayıp satıyordu. 'de 'Bu iş fabrikasız olmayacak' dedik ve Seferihisar'da benzin istasyonu ve paketleme tesisimizin bulunduğu araziyi aldık" diye konuştu. İhracata 'de başladıklarını ifade eden Uçak, "Bir baktık, Ege ihracatçıları arasında birinci seçilmişiz, Rüya gibi geliyor ama gerçekten ciddi emek sarf ettik" dedi.

"Ailece boş durmayı sevmiyoruz!"

Geriye dönüp baktığında kurduğu bütün hayallerini gerçekleştirdiğini ve Allah'a bunun hiç hep şükrettiğini ifade eden Uçak, "Seferihisar'da denizin dibinde çalışıyorum ama yazın gidip ayağımı sokacak fırsatım olmuyor. İnsanlar 'İşkolik misin?' diyor ama biz masa başında değil, çalışarak motive oluyoruz. Biz gerçekten ailece boş durmayı sevmiyoruz" dedi.

"20 günde aday olma kararı aldım"

yıllarında İstanbul İhracatçılar Birliği Yaş Sebze Meyve Birliği Başkanı Latif Ünal ile yönetimde görev aldığını anlatan Uçak, "O dönem malum Rusya ile uçak krizi yaşadık. TIR'ların bir kısmı yolda, konteynerlerin bir kısmı da gümrükte ve denizde kaldı. O dönem Cumhurbaşkanımız Erdoğan'ın talimatı ile ürünlerimizi komşu ülkelere ve iç piyasaya gönderdik. Ne yazık ki bu süreçte Ege İhracatçı Birliği'nden bir Allah'ın kulu yoktu. Böyle bir mağduriyet ortaya çıkınca sektör temsilcilerine faydalı olabilmek için 20 günde aday olma kararı aldım" diye konuştu.

Metin BURMALI

KORUCU CİNAYETİNDE İKİ PKK’LI TUTUKLANDI

Bitlis’in Tatvan ilçesinde geçen yıl evinin önünde uğradığı silahlı saldırıda hayatını kaybeden 75 yaşındaki korucu Tillo Uçak’ı vurdukları belirlenen iki kişi yakalandı.
Tatvan ilçesinde yaşayan emekli gemi kaptanı ve korucu Tillo Uçak, 22 Ağustos günü akşam saatlerinde Santral mahallesindeki evinin önünde silahlı saldırıya uğrayarak hayatını kaybetti. Polis, cinayetle ilgili araştırmalarını sürdürürken, olaydan kısa bir süre sonra PKK’ya yakın haber ajansından yapılan açıklamada silahlı saldırı üstlenildi. Saldırının ardından yaklaşık bir yıl sonra olayla ilgili 2 kişinin yakalandığı Bitlis Valiliği tarafından açıklandı.
Bitlis Emniyet Müdürlüğü’nün oluşturduğu ekipler 10 aylık çalışma sonucu şüphelilerden E.U’yu Bitlis merkezinde, olaya karıştığı belirlenen İ.Ç’yi ise Tatvan’da gözaltına alındı. Şüpheliler, emniyetteki ifadelerinin ardından çıkarıldıkları mahkeme tarafından ’terör örgütü adına kasten adam öldürmek ve terör örgütü üyesi olmak’ suçlarından tutuklanarak cezaevine konuldu.
VO-MSA-HO-Y)

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir